Kategorier

Åhléns

Stockholm, Sverige

Information om Åhléns

Åhléns erbjuder olika leveransalternativ. Antingen kan du beställa hem, hämta i varuhus eller hos valfritt ombud. 
Om du hämtar i varuhus, slipper du fraktavgift. 
Retur i butik är kostnadsfritt.

Besök Åhléns Besök Åhléns

Vi har inte hunnit prova beställa något från detta företag ännu men när vi har gjort det kommer vi att lägga upp en bild på paketet här.

Åhléns leveranssätt

Ombud
3-6
Dagar
Hemleverans
3-7
Dagar
Ombud
3-5
Dagar
Hemleverans
3-5
Dagar
Hämtas i butik
4-6
Dagar

Åhléns betalningsalternativ

Kortbetalning
Visa/Mastercard
Faktura
Få först, betala sen via Klarna
Delbetalning
Dela upp betalningen via Klarna
Swish
Kräver Swish-app och bank-id
Direktbetalning
Direktbetalning via ditt bankkonto.
Presentkort
Presentkort fungerar både i butik och online

Åhléns support

Maila kundtjänst och uppge ordernummer för att underlätta hanteringen av ditt ärende.
Telefonsupport på nummer 010-455 00 80. Öppet Måndag-Torsdag 10-20, Fredag 10-18, Söndag 13-17.

Åhléns returhantering

Om du vill skicka tillbaka en vara du beställt online kan du skicka tillbaka varorna via post till lagret. Kostnad för detta är 39 kr som dras av när du får återbetalning. Du kan även returnera gratis i vilket varuhus du vill. Skrymmande, stora varor (tex möbler) kan bara returneras till e-handelslagret, då tillkommer en kostnad på 149-200 kr för returfrakt, beroende på vilken transportör det är.

Åhléns lager

Åhléns skickar sina varor från lagret i Stockholm. Men vissa varor skickas direkt från andra leverantörers lager, därför kan frakt och leveransalternativ variera.

Åhléns omsättning

5 Mdkr